آغاز فروش تلویزیون اچ دی ۸۴ اینچی ال جی با کیفیت 4K


جهان اطلاعات

جدیدترین مطالب علمی، فناوری وکاربردی جهان

اواخر سال گذشته میلادی بود که ال جی از تلویزیون ۸۴ اینچی اولترا اچ دی خود رونمایی کرد. اما در آن زمان جزئیات کاملی از این تلویزیون فوق العاده که وضوح تصویر 4K دارد، منتشر نشد و ال جی تنها به رونمایی از نمونه هایی از آن اکتفا کرده و وعده عرضه آن در سال ۲۰۱۲ را داد.

اکنون این شرکت فروش تلویزیون ۸۴ اینچی خود را در کره جنوبی آغاز کرده و اولین پیش فروش آن هم، ماه گذشته با قیمت ۲۵میلیون وون (تقریبا ۲۲هزار دلار) انجام شده است. با این قیمت ال جی 84 LM9600 را به شما عرضه می کند. یک تلویزیون سه بعدی که از عینک های با تکنولوژی Cinema 3D ال جی استفاده می کند. رزولوشن این HDTV تقریبا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بوده و با استفاده از اسپیکرهای 2.2 کانال، صدای سه بعدی در اختیارتان می گذارد.

البته بخش بد داستان آنجا است که هنوز تقریبا هیچ محتوای 4K برای استفاده روی تلویزیون های این چنینی وجود ندارد. هرچند که برخی کانال های تلویزیونی و استودیوهای فیلم سازی در سال جاری مشغول تست این استاندارد جدید هستند و می توان به عرضه چنین محتوایی در آینده نزدیک امیدوار بود.

ال جی همچنین وعده داده است که از ماه آینده و در نمایشگاه IFA 2012 آلمان، فروش جهانی تلویزیون غول آسای خود را آغاز کند. آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید تلویزیون های 4K و 3D است و این ابزارها واقعا کاربردی هستند؟ نظر شما چیست؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 15 شهريور 1391برچسب:,| ساعت 18:43| توسط حسین رستمی زاده|















قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت